A megrendelés menete:

1.
A webáruház paramétereinek megadása
2.
A webdesign kiválasztása
3.
A megrendelői adatok kitöltése
4.
Áttekintés, jóváhagyás

A kiválasztott csomag:

Standard webáruház csomag

Shopmasters Standard webáruház csomag


Másik csomagot szeretnék...

Válasszon fizetési konstrukciót

Vásárlás:
179.000 Ft + áfa (bruttó 227.330 Ft)
Részletekben:
Megrendeléskor fizetendő: 89.500 Ft + áfa (bruttó 113.665 Ft)
A 3. hónapban fizetendő: 44.750 Ft + áfa (bruttó 56.833 Ft)
A 6. hónapban fizetendő: 44.750 Ft + áfa (bruttó 56.833 Ft)
Bérlés:
Indulóköltség: 49.000 Ft + áfa (bruttó 62.230 Ft)

Válasszon arculati megoldásaink közül

Expressz:
Kulcsrakész design-katalógusunkból választott arculat testreszabásával.
A csomag része!
Prémium:
Ára: 349.000 Ft + áfa (bruttó 443.230 Ft)

Válasszon webáruházának domain nevet






Nyelvi változatok megadása (nem kötelező)


A magyar változat mellett még milyen nyelveken készüljön el webáruháza?
Egy nyelvi változat díja: nettó 59.000 Ft + áfa (bruttó 74.930 Ft).
 
 
 
 
 
 
 

A csomaghoz rendelhető kiegészítők (nem kötelező)


Ha szüksége van valamelyik kiegészítőre az alábbiak közül, kérjük, kattintson a megfelelő sorban
található jelölőnégyzetre, a kiegészítő eltávolításához kattintson rá ismét.

Hírek modul 25.000 Ft + áfa
(bruttó 31.750 Ft)
Hírszerű információk könnyű kezelésére alkalmas a Hírek modul, mely további rendkívül hatékony lehetőséget kínál a weboldal folyamatos frissítéséhez.
  • A hírek megjelenésének időpontja akár előre beprogramozható;
  • A hírek érvényességi ideje is beállítható, így a megadott időpontban az érvényességüket vesztett hír elemek automatikusan eltűnnek a weboldalról;
  • A hírekhez könnyen rendelhetőek képek, vagy akár a leírásukba beilleszthetőek egyéb állományok is.
  • A hírek kategorizálhatók, akár két szinten is;
  • A legfrissebb hírek akár kategóriánként különválogatva automatikusan kilistázhatóak;
  • A modul része az automatikus hírarchívum is.
Hírlevél modul 35.000 Ft + áfa
(bruttó 44.450 Ft)
A hírlevél modul segítségével vásárlóinkat és leendő vásárlóinkat érhetjük el tömegesen e-mailben. A hírlevelekhez sablonok készíthetők, így azok arculata egységes, jól megjegyezhető az érdeklődők számára.
  • Hírlevél modulunk tetszőleges számú publikus és nem publikus hírlevél lista kezelését támogatja.
  • A modul árában - az installáción túl - benne foglaltatik a weboldal arculatához igazított hírlevél stílus kialakítása is, mely alapján még egyszerűbb a hírleveleket létrehozni.
  • A hírlevél feliratkozás a vásárlási folyamatba és a vevői regisztráció űrlapjába beépíthető.
  • A hírlevelek kiküldése időzíthető egy megadott dátumra, vagy akár a feliratkozástól eltelt időintervallumokra is.
  • Megtekinthető, hogy a kiküldött hírleveleket hányan és pontosan kik hányszor nyitották meg*, illetve kik kattintottak a hírlevélben lévő linkekre.
  • A hírlevél modul a Google Analytics-sel integrálható, így a Google Analytics felületén is mérhetők a hírlevél alapmutatói (például hány látogató érkezett az egyes hírlevelekből, ezekből hány vásárlás született).
  • Modulunk a nagy méretű címlisták importálását is támogatja.
  • A hírlevél listák taglistái kiexportálhatóak, biztonsági mentésre, hírlevél listák összevonására, vagy más statisztikai célra felhasználhatók.
  • A hírlevélről való leiratkozás egyszerű.
A webáruház csomaghoz tartozó webtárhely havi 10.000 db hírlevél kiküldését magában foglalja, az e-mail kiküldési ráta 500 e-mail/óra. Extra hírlevél küldési keret: +10000 db/hó díja nettó 12000 Ft/év, +20000 db/hó díja nettó 24000 Ft/év, +30000 db/hó díja nettó 36000 Ft/év.
* A hírlevelek megnyitásának statisztikázását a címzettek e-mail olvasó programjainak, webmail felületeinek beállításai részben blokkolhatják, minden hírlevél küldő szoftver hatáskörén kívül esik.
Facebook kommenter 2.000 Ft + áfa
(bruttó 2.540 Ft)
Webáruházába a Facebook kommenter social plugin beépítését is vállaljuk. A kommenter segítségével minden termékhez, hírhez megjegyzések fűzhetők, egyben a megjegyzések automatikusan beküldhetők a Facebookra is. A megjegyzések Like-olhatók.

A hozzászólások moderációja egyszerű, egy vagy több moderátor beállítható, ők a saját Facebook fiókjukra bejelentkezve adminisztrálhatják a beérkezett hozzászólásaokat.
Blog 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
Könnyen kezelhető blog modulunk segítségével honlapján belül saját blogot indíthat. A blog bejegyzések kategóriákba rendezhetők, a bejegyzésekről automatikus archív készül, a beérkező bejegyzések könnyedén moderálhatók.
Mérések és eredmények 35.000 Ft + áfa
(bruttó 44.450 Ft)
A mérések és eredmények kiegészítő segítségével a webáruház adminisztrációs felületén látogatói- és vásárlói forgalom, analitika, grafikonok, e-commerce adatok, mérőszámok, toplisták válnak elérhetővé harmadik fél igénybe vétele nélkül közvetlenül a webshop adatbázisából vett, naprakész adatok alapján. A kiegészítő integrálható online hirdetésekkel és nem igényel bonyolult beállításokat, így sokkal egyszerűbb használni, mint például a Google Analytics-et, a GDPR-megfelelés miatt pedig jelentősen pontosabb méréseket biztosít, mint a külső analitikai rendszerek (mint például a Google Analyics)! SEO-hoz, online marketinghez és a webshoppal kapcsolatos üzletviteli döntések megalapozásához rendkívül jelentős segítséget jelent, ezért kiemelten ajánljuk!
Webgalamb E-mail marketing és Hírlevél szoftver integráció 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
A Shopmasters Webáruházakba beintegrálható a Webgalamb hírlevél szoftver feliratkozó űrlapja is.
Menjen biztosra, kattintson ide és próbálja, ismerje meg ki a Webgalambot 30 napig ingyenesen!
A Webgalamb szoftvere biztonsági okok miatt a webshop szerverén nem futtatható, ezért a Webgalamb részére külön külső tárhely szükéges.
Kampánymenedzser.hu hírlevélküldő rendszer integráció 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
A Kampánymenedzser egy könnyen kezelhető, fix havidíjas előfizetés alapú, online elérhető hírlevélküldő szoftver. A Shopmasters webáruházba vállaljuk a Kampánymenedzser hírlevél feliratkozó űrlapjának a beintegrálását.
SalesAutopilot (MailMaster) integráció e-commerce támogatással 25.000 Ft + áfa
(bruttó 31.750 Ft)
A SalesAutopilot, régebbi nevén MailMaster egy marketing funkciókkal bővített hírlevélküldő szoftver. A kiegészítő segítségével a hírlevél feliratkozókat közvetlenül az Ön SalesAutopilot megadott hírlevél listájára küldjük, illetve az e-commerce integárciónak köszönhetően a webáruházba beérkezett vásárlási adatokat is eljuttatjuk a SalesAutopilot fiókjába. Ennek eredményeképpen a SalesAutopilotban akár a webáruházban történt vásárlások adatainak felhasználásával szegmentálhatja és célozhatja meg vásárlóit különböző ajánlatokkal.

A kiegészítő használatához Önnek rendelkeznie kell egy SalesAutopilot fiókkal. A SalesAutopilotról további információkat ide kattintva olvashat!
Eseménynaptár hírek modulhoz 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
Ezzel a hírek modulunkhoz rendelhető kiegészítővel nem csak cikkeket, de eseményeket - például rendezvényeket, akciókat, meghirdetett oktatási időpontokat, stb. - is megadhat. A kiegészítő a több napon át tartó események kezelését is támogatja. Az eseményeket naptár nézetben jelenítjük meg, egy adott napra kattintva a rendszer kilistázza az adott napra vonatkozó eseményeket.
Egyszerű partnerprogram 60.000 Ft + áfa
(bruttó 76.200 Ft)
Ha Ön szeretné ha webáruházát jutalékért cserébe népszerűsítenék, akkor Önnek erre a modulra van szüksége.

Egyszerű partnerprogram modulunk segítéségével prómóciós kódokat (partnerazonosítókat) adhat partnereinek, ügyfeleinek. A kódokkal kedvezmény adható a vásárlásból, ill. a partnerek jutalékai is nyomon követhetőek. Egyszerű abban az értelemben, hogy nem Multi Level Marketing elven működik.
Termékaloldal nyomtatható változata 2.000 Ft + áfa
(bruttó 2.540 Ft)
A termékbemutató oldal egyetlen kattintással nyomtatásra előkészített változatban is elérhető, nyomtatható. Az A4-es oldalra optimalizált nyomtatási változat nem tartalmaz felesleges grafikai elemeket, így a nyomtatás áttekinthető és gazdaságos.
Összetett termékadatlap 24.000 Ft + áfa
(bruttó 30.480 Ft)
Csomagjaink tartalmazzák a termékekhez tartozó alábbi információk ízléses megjelenítését:
  • Márka
  • Terméknév
  • Képek
  • Cikkszám
  • Ár
  • Akciós ár (ha van)
  • Egyedi ár (ha van)
  • Készletinformáció (ha van)
  • Termék opciók árakkal (pl.: M, L, XL, Zöld, Kék stb.)
  • Reklám leírás
  • Akció címe
  • Rövid leírás
  • Hosszú leírás
  • Kapcsolódó termékek
  • Egyéb terméktulajdonságok listázott megjelenítése (pl.: kiszerelés, méret, súly, gyártási év, teljesítmény stb.)
  • A plusz modulokhoz tartozó információk
Ha Önnek olyan termékadatlapra van szüksége a webáruházban, melyen több mint 12 db termék tulajdonságot vagy műszaki paramétert tartalmaz és ezeket speciálisan, egyedi igények szerint formázva, csoportosítva és elrendezve szeretné megjeleníteni, úgy Önnek erre a kiegészítőre szüksége van.
A kiegészítő maximum 40 termék tulajdonságra vonatkozik.
Termékekhez letölthető dokumentumok 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
A termékekhez csatolható műszaki leírások, prospektusok, tervrajzok, bekötési rajzok, stb. közkedvelt kiegészítéseit képezik a webáruházak termékoldalaink megtalálható leírásoknak. A kiegészítő segítségével egy termékhez több letölthető dokumentum tölthető fel, melyeket a látogatók szabadon letölthetnek, megtekinthetnek tovább növelve a bizalmat a webáruház és a termék iránt.
Sorozatszámok, sorszámok kezelése 35.000 Ft + áfa
(bruttó 44.450 Ft)
A kiegészítő segítségével sorozatszámmal, egyedi azonosítóval, vagy sorozatszámmal ellátott, sorszámozott termékek és szolgáltatások kezelése válik egyszerűbbé. Ilyen termékek/szolgáltatások lehetnek például egyes műszaki cikkek, alkatrészek, szoftverkulcsok, koncertjegyek, belépőjegyek, tanfolyamokra, utazásokra, sport- vagy egyéb rendezvényeken való részvételre feljogosító azonosítók, jegyek.
Elektronikus, letölthető termékek kezelése 35.000 Ft + áfa
(bruttó 44.450 Ft)
A kiegészítő segítségével e-könyvek, PDF-, vagy más dokumentumok, hanganyagok, tanfolyamok, szoftverek, zip állományokba csomagolt fájlok, stb. online értékesítése egyszerűsödik le. A vásárló az általa megvásárolt elektronikus termékeket egy speciális linken keresztül töltheti le azok megvásárlását követően.
Termékekhez a vásárlók által feltölthető képek és szövegek 35.000 Ft + áfa
(bruttó 44.450 Ft)
A kiegészítő segítségével a vásárlók az egyes termékekhez saját képeket és/vagy szövegeket tölthetnek fel, adhatnak meg a termék kosárba tételét megelőzően, ezáltal egyediesíthetik a terméket. A kiegészítő egyedi, egyedileg feliratozott termékekhez nyújt segítséget, legyen szó egyedi ruhaneműkről, ajándéktermékekről, gravírozott, vagy más módon egyediesített termékekről. A kiegészítő segítségével a képek és szövegek felára is megadható, illetve szövegek esetében az ár lehet karakterenként értendő ár, így a szöveg hosszától függő árazás is megoldható.
Személyre szabott kedvencek 9.000 Ft + áfa
(bruttó 11.430 Ft)
  • Szintén egy nagyon jó vásárlásösztönző lehetőség, ha biztosítjuk azt a látogatóink számára, hogy megjelöljék a kedvenc termékeiket.
  • Így később visszatérve, keresés nélkül újra megtalálhatóak lesznek számukra ezek a termékek.
Mennyiségi kedvezmények 9.000 Ft + áfa
(bruttó 11.430 Ft)
Termékenként megadatók mennyiségi kedvezmények, azaz megadható, hogy ha az adott termékből egyszerre több darabot vásárol a kedves vásárló, akkor kedvezményt kap.

Termékenként több mennyiségi kedvezményszint is megadható, pl. 5 db esetén 10% a kedvezmény, 10 db esetén a kedvezmény már 25%.

Minden kedvezményszinthez százalékos kedvezmény, árkedvezmény, vagy kedvezményes egységár is megadható - ahogy Önnek áttekinthetőbb.

A mennyiségi kedvezmények kiegészítővel a "Kettőt fizet, hármat kap", vagy a "Minden második termék féláron" típusú kedvezmények is megadhatók tetszőlegesen.
Ársávos kedvezmények a kosárra 9.000 Ft + áfa
(bruttó 11.430 Ft)
  • Ársávok adhatók meg, az ársávokhoz pedig különböző kedvezmények. Pl. 10.000 Ft felett 5%, 20.000 Ft felett 10% kedvezményt biztosíthat a vásárlóknak;
  • A bevásárlókosár tartalmának összértékétől függően a megfelelő ársáv kedvezménye automatikusan érvénybe lép.
Ajándéktermékek 9.000 Ft + áfa
(bruttó 11.430 Ft)
A kiegészítő segítségével megadott kosárösszérték sávokhoz különböző, a vásárló által kiválasztható ajándéktárgyakat kínálhatunk fel.
  • Ajándéktermékenként meg lehet adni, hogy mekkora összegű vásárlás esetén választható az adott termék, mint ajándék;
  • A megadott összeghatárt átlépve a bevásárlókosár automatikusan kilistázza az ajándékként választható termékeket, melyek közül a vásárló szabadon kiválaszthat egyet.
Speciális vevői csoport árak 35.000 Ft + áfa
(bruttó 44.450 Ft)
A Speciális vevői csoport árak, avagy Vevői kedvezménycsoportok funkció segítségével a webáruházba regisztrált különböző csoportok számára termékenként eltérő árak megadására van lehetőség. Ilyen vevői csoportok lehetnek például a nagykereskedők, viszonteladók, törzsvásárlók, kiemelt ügyfelek, stb. A csoportokat Ön szabadon meghatározhatja.

Vevői csoportok számára a termék ára megadható kedvezményes ár, árkedvezmény, vagy százalékos árkedvezmény formájában is!
Speciális vevői csoport akciós árak 15.000 Ft + áfa
(bruttó 19.050 Ft)
A Speciális vevői csoportokhoz akciós árak megadásának lehetőségét kínálja ez a kiegészítő.

A kiegészítő segítségével minden termékhez vevőcsoportonként megadható a csoport számára érvényes ackiós termékár akciós ár, árkedvezmény, vagy százalékos árkedvezmény formájában; az akcióhoz külön akciós termékkép és akciós szövegfelirat is társítható!

A kiegészítő csak a "Speciális vevői csoport árak" kiegészítővel együtt használható.
Szállítási díjak vevői csoportonként 9.000 Ft + áfa
(bruttó 11.430 Ft)
Ez a modul a Speciális Vevői Csoport árak kiegészítéseként működik, lehetővé teszi, hogy a megadott vevői csoportok számára saját szállítási díjakat határozzunk meg. (A kiegészítő működéséhez tehát szükséges a Speciális Vevői Csoport árak kiegészítő!)
Hűségpont rendszer 19.000 Ft + áfa
(bruttó 24.130 Ft)
A hűségpont rendszer lehetővé teszi regisztrált felhasználók részére hűségpontok gyűjtését és beváltását. Beállítható, hogy vásárláskor hány Forint után járjon egy hűségpont, illetve megadható, hogy a pontok beváltásakor egy hűségpont hány Forintot érjen. A felhasználók hűségpont egyenlege, illetve a hűségpont egyenleg tranzakciói is részletesen nyomon követhetők, azaz megtekinthető, hogy kinek mikor és melyik vásárlásához kapcsolódóan hány pont került jóváírásra vagy elköltésre. Az adminisztrációs felületen természetesen a hűségpont egyenlegek módosíthatók is, így akár egyedi hűségpont jóváírások, vagy költekezések is rögzíthetők. Megadható a hűségpontok elévülési ideje, illetve rendszeres egyenleg értesítő e-mail is beállítható.
Rendelések listázása a vevők számára 9.000 Ft + áfa
(bruttó 11.430 Ft)
A vásárlók bejelentkezést követően kilistázhatják jelenleg nyitott és a korábban leadott rendeléseiket, láthatják azok státuszát (pl. új megrendelés, feldolgozás alatt, lezárt rendelés) és a megrendelések részleteit is.
Termék értékelés és véleményezés 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Az egyes termékeket a webáruház látogatói pontszámmal értékelhetik, valamint véleményt is írhatnak hozzá. A véleményezés csak az adminisztrátori jóváhagyást követően válik publikussá. A véleményezésről az adminisztrátoroknak értesítő e-mail küldhető, az e-mailben található hivatkozásokkal az új értékels jóváhagyása vagy letiltása egy kattintással elvégezhető.
Megrendelésekhez letölthető dokumentumok 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
Minden megrendeléshez lehetőség van az adminisztrációs felületen keresztül dokumentumokat feltölteni, melyeket az adott megrendelő - amennyiben a webáruház rendelkezik a "Rendelések listázása a vevők számára" kiegészítővel is - listázhat és letölthet saját számítógépére.

A csatolt dokumentumok általában számlák, szerződések, árajánlatok másolatai PDF, Word dokumentum, vagy Excel táblázat formájában, de ezektől eltérő, tetszőleges típusú állományok is feltölthetők. Minden állomány feltöltéskor az adminisztrációs felületen elnevezhető és rövid magyarázó leírás is megadható.

A "Rendelések listázása a vevők számára is" kiegészítő szükséges ezen kiegészítő működéséhez.
Felhasználói fiókokhoz letölthető dokumentumok 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
Az adminisztrációs felületen minden felhasználói fiókhoz feltöltehtők dokumentumok, fájlok, melyeket az adott felhasználó a profillapján listáz a rendszer. Az állományokat csak az a felhasználó töltheti le, akihez azok csatolva lettek.

A csatolt dokumentumok általában számlák, szerződések, árajánlatok másolatai PDF, Word dokumentum, vagy Excel táblázat formájában, de ezektől eltérő, tetszőleges típusú állományok is feltölthetők. Minden állomány feltöltéskor az adminisztrációs felületen elnevezhető és rövid magyarázó leírás is megadható.
Automatikus SMS értesítő küldés 30.000 Ft + áfa
(bruttó 38.100 Ft)
A Shopmasters Prémium webáruház nem csak e-mailben, de SMS-ben is értesíteni tudja vásárlóit a megrendelésekkel kapcsolatos állapotokról. Akár már a megrendelés beérkeztét is vissza tudja igazolni vásárlói felé, de bármely más megrendelés állapothoz is tartozhat SMS üzenet. Nagyon hasznos lehet például, ha vásárlóit SMS-ben is értesíti arról, ha csomagjuk személyesen átvehető, vagy ha a csomag átadásra került a futárszolgálat felé.

A kiegészítő 50 db ingyen kiküldhető SMS díját is magában foglalja, minden további, a webáruház által automatizáltan kiküldött SMS értesítő díja nettó 45 Ft.
Rendelésadatok gyors megtekintése 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
A kiegészítő segítségével bejelentkezés nélkül gyorsan és egyszerűen, a rendelésszám megadásával megtekinthetőek az adott megrendelés adatai. Abban az esetben, ha Ön szeretné használni ezt a funkciót, akkor a kiegészítő bekapcsolásako annak érdekében, hogy a megrendelések azonosítói ne legyenek könnyen kitalálhatók, a megrendelések sorszámait néhány véletlenszerűen generált karakterrel látjuk el.
SMS egyenleg feltöltés 22.500 Ft + áfa
(bruttó 28.575 Ft)
Az Automatikus SMS értesítő küldés kiegészítőhöz rendelhető SMS csomag, mely 500 db SMS díját foglalja magában.
Kérdezz az eladótól 24.000 Ft + áfa
(bruttó 30.480 Ft)
A termékadatlapokat bővíti ez a kiegészítő, segítségével a látogatók közvetlenül az adott termékről tehetnek fel kérdéseket az eladónak. Az eladó a beérkező kérdésekről e-mailben értesítést kap, így minden kérdésre könnyedén válaszolni tud. Mind a kérdések, mindpedig a válaszok publikusak, nem igényelnek e-mailváltást az érdeklődő és az eladó között. Keresőoptimalizálás szempontjából is hatékony kiegészítő, hiszen - mivel a termékekről szóló párbeszéd nyilvános - a termékaloldal tartalma frissül, bővül egyedi szöveges tartalmakkal.
Automatikus véleményezés és értékelés kérés 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
Egyszerű, mégis nagyon hatékony véleményösztönző funkció. Segítségével néhány nappal a vásárlást követően a vásárlót megszólító, előre megformázott e-mailt küld ki automatikusan a webáruház. Az e-mailben nem csak termékvéleményezést kérhetünk a vásárlótól, hanem akciókkal, speciális ajánlatokkal, stb. is ösztönözhetjük az újabb és újabb vásárlásokra - vagy éppen például hírlevél feliratkozásra.

A kiegészítő a Termék értékelés és véleményezés nevű modullal együtt használható.

A kiegészítő keresőoptimalizációs szempontokból is kiváló, hiszen a vásárlói vélemények nemcsak nagyon fontos és értékes információk, de egyedi tartalmakat is jelentenek az egyes termék aloldalak számára.
Csomagpontok és csomagautomaták integrációja 15.000 Ft + áfa
(bruttó 19.050 Ft)
A vásárlók sok esetben nem tudnak otthon tartózkodni napközben csomag átvétel miatt és/vagy nincs lehetőségük a csomagokat munkahelyükön átvenni, ugyanakkor a személyes átvételre sincs lehetőségük. A különböző futárszolgálatok emiatt hozták létre saját csomagpontos átvevőhely szolgáltatásaikat, melynek lényege, hogy a vásárlók egy hozzájuk közeli, vagy útjukba eső csomagpontra kérik a kiszállítást és ahol a számukra megfelelő időben veszik azt át. A csomagpontokra történő szállítás díjak általában kedvezőbbek, mint a házhozszállítási díjak.

A csomagpontos átvevőhely integrációk segítségével a különböző futárszolgálatok által biztosított átvételi pontok listája automatikusan és rendszeresen frissülnek a webáruházban, így a vásárlók a vásárlási folyamat során az aktuális és friss címlistáról választhatják ki a számukra legmegfelelőbb átvételi pontot.

A kiegészőben az alábbi futárszolgálatok csomagpontos integrációja válik lehetővé:
  • MPL Posta Pontok (Posták, MOL kutak, MPL csomagautomaták, stb.)
  • GLS csomagpontok
  • DPD csomagpontok
  • FoxPost csomagpontok
  • Packeta.hu csomagpontok
  • Pick Pack Pontok
  • SameDay EasyBox csomagautomaták és csomagpontok
Regisztráció nélküli vásárlás 9.000 Ft + áfa
(bruttó 11.430 Ft)
Számos felmérés szerint a vásárlások száma jelentősen, akár 23-40%-kal is megnőhet, ha a vásárlást regisztráció nélkül is le lehet bonyolítani egy webáruházban. A Forrester felmérése szerint a látogatók 23%-a akkor hagyja el a weboldalt, amikor regisztrációra kerülne a sor. Más nagy forgalmú webshopokban a növekedés egészen a 40%-ot is elérte csupán azzal, hogy lehetővé tette a regisztráció nélküli vásárlást (részletek itt).
Árajánlat nyomtatása a kosár tartalmáról 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Ez a kis kiegészítő arra ad lehetőséget, hogy akár a látogatók, akár a webáruház adminisztrátorai árajánlatot készíthessenek, nyomtathassonak a kosárban lévő termékekről. Az árajánlaton egy rövid üzenet is megjeleníthető, illetve a termékek részletes leírásának megjelenítése ki/be kapcsolható. A funkció mind a vásárlóknak, mind az adminisztrátoroknak hasznos lehet. A nyomtatható árajánlat egyszerű másolás/beillesztés művelettel e-mailbe, vagy más dokumentumba is beilleszthető.
Utánvét Ellenőr integráció 2.000 Ft + áfa
(bruttó 2.540 Ft)
Az Utánvét Ellenőr célja az át nem vett utánvétes csomagok okozta károk csökkentése. A részletekért tekintse meg a https://utanvet-ellenor.hu weboldalon található információkat!
Bankkártyás fizetés: OTP SimplePay 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Az OTP Mobil Kft. online bankkártya-elfogadó szolgáltatást biztosít Ügyfelei részére.
Bankkártyás fizetés: PayPal 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Webáruház rendszerünk a világszinten ismert PayPal rendszerhez is rendelkezik a szükséges technikai illesztéssel. Önnek csak a szükséges, ingyenesen létrehozható PayPal üzleti fiókot kell elkészítenie, ami csupán néhány percet vesz igénybe. A technikai illesztést és beállítást, tesztelést mi elvégezzük és az élesített rendszert adjuk át Önnek.

Rendszerünk teljesen biztonságos, az illetékeseknek nyomon követhető, a bank által is előírt és elfogadott megoldásokra épül.

A PayPalt elsősorban akkor javasoljuk, ha nemzetközi online bankkártya-elfogadásban gondolkodik.
Bankkártyás fizetés: CIB vagy K&H Bank 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Webáruház rendszerünk a CIB Bank és a K&H Bank rendszeréhez is rendelkezik a szükséges technikai illesztéssel, így felkészülten várjuk online bankkártyás fizetési rendszert igénylő megrendelőinket. Bankkártyás fizetési rendszerünk teljesen biztonságos, a bankok által előírt és elfogadott megoldásokra épül.

A kiválasztott bank online bankkártyás rendszeréhez történő integráció során elvégezzük az összes szükséges telepítést, az előírt szöveges tartalmak feltöltését és a bankkal együttműködve elvégezzük a teszteléseket.

A fentiek közül bármely bankot is választja, Önnek a kiválasztott bankkal egy online bankkártyás fizetésről szóló szerződést kell kötnie, az integráció technikai beállításainak elvégézében segítünk! A banki tesztelés időtartama bankonként eltérő, a CIB és a K&H bankok esetén általában 1-3 hét. Természetesen webáruháza a banki tesztelés időszaka alatt is elindulhat és teljes értékűen működhet!
Bankkártyás fizetés: Barion 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Barion online bankkártyás fizetés integráció. A Barion nagy előnye, hogy az online bankkártás fizetések során az összegek a Barion által vezetett e-pénz számlán azonnal jóváíródnak. A szerződéskötés és az integráció is gyorsan elvégezhető.
Bankkártyás fizetés: Borgun 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Borgun online bankkártyás fizetés integráció.
Bankkártyás fizetés: GoPay 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
GoPay online bankkártyás fizetés integráció.
OTP Online Áruhitel 35.000 Ft + áfa
(bruttó 44.450 Ft)
A kiegészítő segítségével a vásárlók számára elérhetővé válik az OTP Online Áruhitel ügyintézés. Ennek megfelelően a vásárlás folyamán a megrendelési (checkhout) folyamatban a vásárlók kiválaszthatják az Online Áruhitelt, mint fizetési módot megfelelő vásárlási összeghatárok között. A vásárlók a vásárlás utolsó lépésében az OTP Online Áruhitel ügyintézés weboldalára kerülnek átirányításra, ahol lehetőségük van a hitel online módon történő igénylésére. Az áruhitel igénylés ügyintézése alatt a vásárló közvetlenül az OTP-vel tartja a kapcsolatot, az ügyintézés akár több napig, vagy több hétig is tarthat. A sikeres hiteligénylésről a webáruház értesítést kap, a megrendelés ezt követően teljesíthető. (A modulhoz szükséges minimális CMIT verziószám: v8.0)
Beszállítók kezelése 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Egy-egy webáruház általában több beszállítóval áll kapcsolatban. A kiegészítő segítségével minden termékhez berögzíthető a beszállító, ami a megrendelés adatokban is rögzítésre kerül. Ennek segítségével akár beszállítókra lebontott beszerzési listákat lehet készíteni néhány kattintással. A beszállítónként csoportosított beszerzési listán rendelésenként különválasztva szerepelnek a tételek, ezért a beszállító már rögtön ezek alapján tudja a csomagokat összeállítani, így nem kell postázás előtt a beszállítótól érkező csomagokat megbontani!
Akció visszaszámláló 25.000 Ft + áfa
(bruttó 31.750 Ft)
Az akciós termékekhez visszaszámláló az akció idejére, mely az akció végéig hátralevő időt mutatja. A visszaszámlálót a termékek listázásához és a termékek adatlapjaira helyezzük el feltűnően. Ez egy nagyon jó vásárlást ösztönző marketing eszköz lehet.
Valutaváltó 25.000 Ft + áfa
(bruttó 31.750 Ft)
A kiegészítő segítségével a látogatók pénznemet választhatnak, a webáruház a beállított keresztárfolyamot használva minden megjelenített árat átszámol a látogató számára.
Árajánlat készítő modul 25.000 Ft + áfa
(bruttó 31.750 Ft)
Az árajánlat készítő modul segítségével az adminisztrációs felületen állíthat össze néhány kattintással árajánlatokat - természetesen a webáruház vevői- és termékadatbázisát felhasználva. Az elkészült árajánlatok - a megrendelésekhez hasonlóan - állítható státuszokkal vannak ellátva (Új, megrendelve, nem rendelik meg, stb.), sőt, még az árajánlat tételeihez is egyenként beállíthatók különböző státuszok (például: megrendelik, nem rendelik meg, új árat kérnek, lezárt, stb.) Minden árajánlaton eladói üzenet is természetesen feltüntethető.

Az elkészített árajánlatok az adminisztrációs felületen listázhatók, nyomtathatók, vagy egyszerű másolás/beillesztés művelettel átemelhetők akár szövegszerkesztőbe is további feldolgozás céljából. Az árajánlatok alakulása a státuszoknak köszönhetően nyomon követhetők.

Amennyiben egy árajánlat megrendelésre kerül, akkor az árajánlatból egyetlen kattintással megrendelés készíthető.
Az utoljára megtekintett termékek listázása 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
Nagyon hatékony vásárlást ösztönző és navigációt segítő eszköz!
  • A webáruházba betérő vásárlók körülnéznek a termékek között, majd amiken megakad a szemük, azokat közelebbről is megtekintik: megnyitják a termék részletes leírásának az oldalát.
  • Nagyon hatékony eszköz a megtekintett termékek megjegyzése és kilistázása az adott vásárló számára a weboldal jól látható és folyton szem előtt lévő felületén!
Legnépszerűbb termékek kilistázása 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
  • A jó kereskedő pontosan ismeri az éppen legkelendőbb termékeket. Érdemes összeállítani és rendszeresen felülvizsgálni, átrendezni a legkelendőbb termékek listáját, amit ezzel a kiegészítővel rendkívül egyszerűen meg lehet tenni.
  • A legkelendőbb termékek listáját a webáruházba tetszőlegesen kihelyezzük, sőt, külön termékkategóriát is adunk a listának, így a legkelendőbb termékek a termékkategória rendszerből is elérhetők.
  • A rögzített vásárlások alapján az adminisztrációs felületen listázhatók a legtöbbször megvásárolt termékek; a lista megadott időszak szerint szűrhető. Az automatikusan generált lista hasznos segítség.
Legújabb termékek megjelenítése 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
  • Lehetőség van a legújabban felvitt termékek listázására is.
  • A listázás történhet a főoldalon - így a látogatók rögtön szembe találkozhatnak az újdonságokkal -, vagy a weboldal bármely más oldalán és részén.
  • A legújabb termékek listája külön termékkategóriát is kap, így folyamatosan szem előtt van és egy kattintással elérhető.
Termék-összehasonlító 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
A döntést segíti és a vásárlást ösztönzi, ha a vásárló az általa kiválasztott néhány terméket annak legfontosabb paraméterei mentén egyetlen oldalon össze tudja hasonlítani. A kiválasztott terméket végül a vásárló a termék-összehasonlító oldalról közvetlenül a kosárba teheti.
Akik ezt vették még mit vettek 8.000 Ft + áfa
(bruttó 10.160 Ft)
Ez a hasznos vásárlásösztönző eszköz a termékek adatlapján kilistázza azokat a termékeket, amiket azok a vásárlók már megvettek, akik az éppen megtekintett terméket is megvették.

Ez az intelligens kiegészítő nem csupán az adott termékkel együtt, egy megrendelésen belül megvásárolt termékeket összesíti, de azokat is, amiket azonos vásárlók több megrendelésükben összesen vásároltak.
Kapcsolódó termékek a kosár oldalon 8.000 Ft + áfa
(bruttó 10.160 Ft)
Ez a hatékony és dinamikus kiegészítő a kosár oldalon a már kosárba tett termékek kapcsolódó termékeit ajánlja fel a vásárló számára. Igen hatékony vásárlási összérték növelő eszköz, ráadásul teljesen automatikus.
Termékajánló a kosár oldalon 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Növelheti a vásárlások összértékét, ha a kosár oldalon gondosan összeválogatott termékeket kínál vásárlóinak. Ha a vásárló elszánta magát a vásárlásra, nagyobb eséllyel teszi kosarába az Ön által meghatározott, sokak által kedvelt és/vagy akciós, illetve kiegészítő termékeket!
Dinamikus termékszűrő box 16.000 Ft + áfa
(bruttó 20.320 Ft)
A terméklista oldalakra kihelyezett dinamikus termékszűrő box segítségével finomíthatják a látogatók a megjelenő termék listáját. A szűrőbox gyártókra és ársávra szűr. Az árintervallum szűrése egy csúszka segítségével történik, ami nagyban megkönnyíti a gyors navigálást.
Elhagyott kosár értesítő 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
A kiegészítő felugró ablak segítségével jeleníti meg a bejelentkezéssel azonosított vásárló legutoljára elhagyott kosarának a tartalmát, egyúttal lehetővé teszi a kosár tartalmának a visszatöltését egyetlen kattintással. Ez lehetőséget biztosít a bejelentkezett felhasználóknak arra, hogy az összeállított kosaruk tartalma akkor se vesszen el, ha a vásárlást egy későbbi időpontban szeretnék befejezni.
Automatikus vásárlást követő kupon értesítő 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
A kiegészítő segítségével a webáruházban vásárlóknak a vásárlást követő néhány nap elteltével automatikusan e-mail értesítőt küldhet. Minden kiküldött e-mailhez a rendszer egyedi kupon kódot generál. Az e-mailben az egyedi kupon kód mellett megköszönheti a vásárlást, akciókat tüntethet fel, stb., így ösztönözheti vásárlóit az újbóli vásárlásra. A kiegészítő különböző beállításokkal finomhangolható, így például megadható, hogy a vásárlás után hány nappal kerüljenek kiküldésre az e-mailek, a generált kuponkódok hány napig legyenek beválthatók (természetesen megadhatók a generált kuponok egyéb paraméterei is, azaz beállítható, hogy a kuponok mekkora kedvezményt biztosítanak, mekkora kosárértékek között válthatók be, stb.), illetve az is megadható, hogy minden vevőnek csak az első sikeres vásárlást követően küljön-e a rendszer ilyen típusú automatikus értesítést, vagy minden vásárló minden vásárlása után.
Mozgó termékajánló 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Főként a webáruház oldalsó oszlopainak egyikébe ajánlott kis kiegészítő, mely lehetővé teszi az ajánlott termékek animált, slideshow szerű megjelenítését.
Szamlazz.hu integráció, e-számlázás 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
A Számlázz.hu integráció segítségével a Shopmasters webáruházba beérkezett rendelésekhez készíthet néhány kattintással papír alapú, vagy olcsó elektronikus számlákat. Mindehhez már csak egy Számlázz.hu fiókra lesz szüksége, az integrációt az Öntől kapott Számlázz.hu belépési adatok átvételét követően elvégezzük.
Billingo integráció, e-számlázás 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
A Billingo egy egyszerűen kezelhető számlázó program, mely segítségével papír alapú vagy e-számlákat is lehetőség van kiállítani. A webáruház és a Billingo közötti integrációhoz egy Billingo fiókra és a Billingo fiókjához létrehozott API kulcsokra lesz szüksége. Ide kattintva új Billingo előfizetéshez plusz két hónap ingyen jár!
Clear Admin számlázó program - ingyenes illesztéssel 99.900 Ft + áfa
(bruttó 126.873 Ft)
Webáruházainkhoz most ingyenesen illesztjük a Clear Admin számlázó programot, amennyiben a Clear Admin Webáruház modulját nálunk vásárolja meg.

Az itt feltüntetett ár a Clear Admin számlázó program Webáruház moduljának a díja. Ha már rendelkezik a Clear Admin számlázóprogramhoz a Webáruház modullal, akkor az illesztés díja csupán 20.000 Ft + áfa.
A Clear Admin számlázó program ingyenesen letölthető és kipróbálható a számlázó program készítőinek honlapjáról, a http://www.clearadmin.hu címen.
Több webáruház összekötése egyetlen Clear Admin számlázóval 30.000 Ft + áfa
(bruttó 38.100 Ft)
Amennyiben több Shopmasters webáruházzal is rendelkezik, problémát jelenthet az automatizált számlázás kérdése. Ennek a kiegészítőnek a segítségével Shopmasters második, harmadik, stb. webáruházát is összekötjük egyetlen Clear Admin számlázóprogrammal, így Önnek csak egy Clear Admin számlázóval kell rendelkeznie, ahova minden webáruházából minden megrendelés adata egységesen befuthat. A kiegészítő használatához szükséges, hogy rendelkezzen a Clear Admin számlázóprogrammal és az legalább egy Shopmasters webáruházzal már össze legyen kötve.
Axel Pro Max számlázó és készletkezelő programhoz webáruház illesztés 60.000 Ft + áfa
(bruttó 76.200 Ft)
Az Axel Pro Max program segítségével saját számlázó, készletkezelő, partnerkezelő - és a megrendelésekkel kapcsolatos napi teendők közül még sok minden másban segítséget nyújtó - szoftvere lehet! Az Axel Pro Max programot a Shopmasters webáruházával integrálhatja is, az integráció az alábbi feladatokat automatizálja:
  • A webáruházba beérkező megrendelések, vevői adatok és termék alapadatok egyetlen kattintással áttöltésre kerülnek az Axel Pro Max-ba. Ezáltal a beérkező megrendelésekről egy-két kattintással készíthet számlát és különböző kimutatásokat, grafikonokat;
  • A termékek készletkezelése is szinkronizálható, így az Axel Pro Max-ban nyilvántartott készlet a webáruházba átszinkronizálható;
  • A webáruházba felvitt termékadatbázis szintén egyetlen kattintással áttölthető az Axel Pro Max-ba, így például a kezdeti adatfeltöltés plusz munka befektetése nélkül elvégezhető!
Az Axel Pro Max programot a AXEL Professional Softwares Kft. készítette és fejleszti folyamatosan. Az Axel Pro használatáról bemutató videókat ide kattintva tekinthet meg, az Axel Pro Max tudását, tartalmát, árát pedig ide kattintva tekintheti meg!

Fontos, hogy a webáruházzal való automatizált kommunikációt csak az Axel Pro Max termék támogatja!

Menjen biztosra, ismerje meg az Axel Pro programot vásárlás előtt! Az Axel Pro termékek demó változata ingyenesen letölthető és kipróbálható!
Naturasoft Készlet és Számla Professional programhoz webáruház illesztés 30.000 Ft + áfa
(bruttó 38.100 Ft)
A Naturasoft Készlet és Számla Professional program támogatja a webáruházba beérkező megrendelések automatikus letöltését. A Shopmasters webáruházakhoz rendelhető Naturasoft integráció kiegészítő segítségével a beérkező megrendeléseket egy kattintással áttölthető Natruasoft programjába.
rEvol Express rendelésletöltés 30.000 Ft + áfa
(bruttó 38.100 Ft)
A kiegészítő segítségével lehetővé válik a webáruházba beérkező megrendelés adatok áttöltése a rEvol Express programba.
Számlázóprogramom.hu rendelésletöltés 30.000 Ft + áfa
(bruttó 38.100 Ft)
A kiegészítő segítségéval a szamlazoprogramom.hu számlázó programba válik lehetővé a webáruházba beérkezett megrendelés adatok automatizált áttöltése.
Termékfeltöltés elektronikus adatokból szolgáltatás 50.000 Ft + áfa
(bruttó 63.500 Ft)
Amennyiben az "Adatrögzítés, termékfeltöltés" oldalunkon leírt kritériumoknak megfelelően termékadatai elektronikus, táblázatos formában a rendelkezésére állnak és szeretné, ha ennek webáruházba való feltöltését szakembereink végeznék el, válassza ezt a kiegészítőt!

Elektronikus úton, táblázatos formában - Excel, Open Office, CSV, TSV, XML - meglévő adatok és a termékekkel összerendelhető módon elnevezett képek importálása: nettó 50.000 Ft/alkalom/nyelv. Az ár maximum 10.000 db termékből álló termékpaletta importálását foglalja magában.

További információ...
Web alapú mobil applikáció 15.000 Ft + áfa
(bruttó 19.050 Ft)
A web alapú mobil applikáció (Progressive Web Application) segítségével a webáruház látogatói a Google Play, vagy az App Store, stb. használata nélkül, a webáruházat megnyitva közvetlenül böngészőjükből feltelepíthetik a webshopot a mobil applikációik közé, így ezt követően a webáruház önálló applikáció formájában válik elérhetővé számukra.
Apple és Android touch icon 5.000 Ft + áfa
(bruttó 6.350 Ft)
Az ún. touch icon az iOS (iPhone, iPad, iTouch, stb.) és az Android eszközök kezdőképernyőjén megjelenített ikonok, melyek akkor jelennek meg, ha látogató elhelyezi a webáruház linkjét mobiltelefonjának kezdőoldalára. A kiegészítő magában foglalja a webáruház arculatához igazított ikon elkészítését a szükséges méretekben és az ikonok webáruházba történő integrálását.
Árlista generálása 16.000 Ft + áfa
(bruttó 20.320 Ft)
Adott termékkategóriáról, vagy akár a teljes termékhierarchiáról megjeleníthető, nyomtatható árlista készíthető a látogatók számára. Elektronikai áruházaknak nélkülözhetetlen kelléke, de jó szolgálatot tesz ruha boltoknak, élelmiszer áruházaknak vagy webáruháznak is.
Pop-up ablakok és welcome bar (nanobar) üzenetek 35.000 Ft + áfa
(bruttó 44.450 Ft)
Használjon Ön is pop-up avagy felugró ablakokat, illetve welcome bar (nanobar) üzeneteket webáruházához megjelenés- és látogatószám korlátozás nélkül! A felugró ablakok e két típusával rendkívül hatékonyan, figyelemfelkeltő módon juttatja el legfontosabb aktuális üzeneteit a látogatók számára. Az üzenetek tartalma szabadon szerkeszthető, szóljon az üzenet az aktuális akciókról, kuponokról, ünnepi nyitvatartásról vagy bármi másról, szinte biztos lehet abban, hogy üzenete eljut a látogatóhoz. Megadható az üzenetek megjelenésének kezdő- és záró dátuma, beállítható, hogy az üzenet a látogatónak egyszer, vagy többször, vagy esetleg az oldal elhagyásakor jelenjen-e meg üres, vagy nem üres kosártartalom esetén. Több, mint negyven előre beállított szín közül lehet választani és a gombok mérete, felirata és linkje is beállítható.
Árlista exportálása egyedi igények alapján 16.000 Ft + áfa
(bruttó 20.320 Ft)
Termékkategóriáról, vagy akár a teljes termékhierarchiáról CSV, XML, vagy egyéb tetszőleges formátumú, letölthető állományok is generálhatók. A CSV állományt egyszerűségénél fogva számos szoftver, táblázatkezelő program, mint például a Microsoft Excel is ismeri. A rugalmas és általános XML formátumot számtalan program használja és ismeri, így ez nagyszerű csatlakozási, együttműködési lehetőséget jelent a legkülönbözőbb programokhoz. Egyedi formátumú terméklista exportok készítésére is szívesen vállalkozunk.
VIP webáruház mód 12.000 Ft + áfa
(bruttó 15.240 Ft)
Amennyiben arra van szüksége, hogy a webáruházban csak a beregisztrált és bejelentkezett felhasználók láthassák a termékek árait, akkor ezt a kiegészítőt Önnek ajánljuk! Ez a webáruház mód a nagykereskedőknek is hasznos amennyiben áraikat nem szeretnék publikálni. A VIP webáruház móddal a termékek akár listázhatóak is, de azok árai csak a regisztrált tagoknak jelennek meg, ill. vásárolni is csak a regisztrált tagok tudnak.
Webáruház részlegek kialakítása 75.000 Ft + áfa
(bruttó 95.250 Ft)
  • Amennyiben lényegesen eltérő típusú termékeket szeretne a webáruházában értékesíteni - például műszaki cikkek mellett ruházati cikkeket -, akkor a terméktípusonként eltérő megjelenésű termékaloldalak kialakítását is vállaljuk.
A feltüntetett ár részlegenként értendő.
Mutasd a teljes listát »
Az Express webáruházhoz rendelt kiegészítőknek az elkészítése 1-2 napot igénybe vehet. A bankkrátyás fizetés és az összetett keresők kialakítása viszont 1-2 hetes folyamat is lehet, de ezektől független a webáruháza elindulhat.
A bejelölt kiegészítők díja összesen: 0 Ft +áfa
(bruttó 0 Ft)

A feltüntetett nettó árak nem tartalmazzák a 27%-os Áfát.