301-es és 302-es átirányítások

Amennyiben már meglévő weboldala, webáruháza helyett szeretne új webáruházat készíttetni, érdemes mindent megtenni annak érdekében, hogy a Google keresőben jelenleg is megjelenő aloldalak Google helyezéseit megtartsuk. Ennek a szabványos, jól bevált eszközét jelentik a 301-es átirányítások.

Rendszerünk adminisztrációs felületén Önnek lehetősége nyílik a régi webáruház/weboldal és az új webáruház aloldalait 301-es átirányításokkal összerendelni, így a régi webáruházra/weboldalra mutató linkek és PageRank értékek - amik általában költséges és időigényes linképítés és keresőoptimalizációs munka eredményei - sem vesznek el!

Az Ön teendője csupán annyi, hogy megadja, melyik régi URL-t szeretné melyik új URL-re átirányítani.

Rendszerünk a 302-es átirányítások, mint hatékony SEO és oldalhatékonyság-tesztelési eszköz egyszerű megadását is támogatja. 302-es átirányítás esetén a céloldal nem kapja meg a forrás oldal PageRank és egyéb értékeit, használata SEO szempontból tipikusan akkor javasolt, ha egy adott oldal helyett egy újat tesztelünk hatékonyság szempontjából. Ha nem válik be az új oldal, visszavonhatjuk az átirányítást anélkül, hogy ez a Google pozíciót veszélyeztetné. Ha beválik, akkor pedig egy kattintással átírhatjuk a 302-es átirányítást 301-esre!

Express webáruház csomag Medium webáruház csomag Business+ webáruház csomag Egyedi webáruház csomag


Webáruház csomagok összehasonlításához kattintson ide!