Google Tag Manager integráció

A Google Tag Manager célja a különböző követőkódok (ilyenek például a Google Analyics, Ads konverziókövetés, Remarketing követőkódok, de bármilyen más a webáruházba illesztendő kód) egyszerű és egy helyen történő kezelésére, illetve a webáruházban bekövetkező események figyelése és rögzítése további statisztikai elemzések céljából. A Google Tag Manager elsősorban tehát a követőkódok kezelését és a marketingesek munkáját részletesebb és pontosabb mérési lehetőségek biztosításával hivatott megkönnyíteni.

A Google Tag Manager segítségével a webáruház forráskódjának módosítása, átprogramozása nélkül válik mindez lehetővé. Egyrészt a marketingesek egyik nagy álma válik valóra, hiszen gyakorlatilag bármilyen esemény bekövetkezte válik figyelhetővé és statisztikázhatóvá az eddigi lehetőségeknél jóval egyszerűbben, másrészt felgyorsulnak a folyamatok, hiszen nem szükséges a weboldalak, webáruházak fejlesztőire várni, hanem a Google Tag Manager felületén megadható minden.

Nagyon részletes és pontos statisztikák készíthetők, hiszen egy-egy esemény nem csupán egy adott aloldal megtekintése, hanem akár az aloldalakon belül egy meghatározott adott gomb lenyomása, mező kitöltése, valamely legördülő lista egy adott elemének kiválasztása, vagy egy egész űrlap kitöltése, stb., stb. is lehet.

A webáruházba mindehhez csupán egyszer kell egyetlen követőkódot beilleszteni!

Express webáruház csomag Medium webáruház csomag Business+ webáruház csomag Egyedi webáruház csomag


Webáruház csomagok összehasonlításához kattintson ide!