Rendelések kezelése

Minden leadott rendelést a webáruház rendszer automatikusan rögzít, azok listázhatók, részleteik egy kattintással megjeleníthetők az adminisztrációs felületen.
  • A rögzített megrendelések megrendelői adatai változtathatók (számlázási és postacím), mely a rendelések leadása után történő esetleges megrendelői adatok változásának kezelését teszi egyszerűvé;
  • Minden rendeléshez státusz mező is tartozik (pl. új, elfogadva, megrendeltük, kiszállítva, meghiúsult), amivel a webáruház üzemeltetői követhetik a megrendelések állapotát. A státuszok listája bővíthető;
  • A rendelés tételeihez is tartozik egy-egy státusz mező, így a webáruház a rendelések részben történő teljesítését is támogatja. Ez akkor hasznos például, ha a megrendelt termékek közül egyes termékek beszerzése hosszabb időt vesz igénybe, a többit viszont ki kell szállítani;
  • Az egyes rendelésekhez - az ügyintézők munkát megkönnyítendő - az adminisztrációs felületen állományok is feltölthetők és csatolhatók, ha szükséges;


Express webáruház csomag Medium webáruház csomag Business+ webáruház csomag Egyedi webáruház csomag


Webáruház csomagok összehasonlításához kattintson ide!