Telefonos megrendelés kezelése
A telefonon vagy esetleg e-mailben beérkező megrendelések rögzítésére a Shopmasters webáruházak többféle módszert is kínálnak.
Lehetőség van a megrendeléseket az adminisztrátori felületen rögzíteni. Az új vevők adatainak a megadása egyszerű, illetve a már regisztrált vásárlók adatait a rendszer kitölti; a termékek kiválasztását belső AJAX kereső segíti, a szállítási és fizetési mód kiválasztása is egy-egy kattintás.
Az adminisztrátoroknak lehetőségük van arra is, hogy már beregisztrált vásárlók nevében, ő helyettük adjanak le megrendeléseket a webáruházban. Az adminisztrátorok egyetlen kattintással átjelentkezhetnek egy tetszőleges vásárlójuk fiókjába a vásárló jelszavának megadása nélkül. Az átjelentkezést követően a vevő nevében használhatják a webáruházat, termékeket tehetnek a kosárba és leadhatják a megrendelést.
Szintén gyors és egyszerű módszer a regisztráció nélküli vásárlás használata a telefonon, e-mailben beérkező megrendelések rögzítésére; ebben az esetben is az adminisztrátor a vásárló helyett adja le a megrendelést.
A vásárló felé természetesen ezekben az esetekben is kiküldésre kerül a vásárlást visszaigazoló e-mail (és akár SMS üzenet is). A megrendelések kezelésének további lépései (rendelés státusz átállítása, értesítés a szállítási időpontról stb.) mindenben megegyeznek a webes megrendeléskor rögzítettek kezelésével.
Webáruház csomagok összehasonlításához kattintson ide!