Terméktámogatás, segítségnyújtás és termékfrissítés

A cégünk által készített weboldalak és webáruházak a tartalomkezelő rendszerünknek köszönhetően az átadást követően Ügyfeleink számára szabadon szerkeszthetők természetesen díjmentesen. Ügyfeleinket nem hagyjuk magukra, a kisebb-nagyobb feladatok elvégzésével kapcsolatban - legyen szó alkalmi vagy rendszeres karbantartási feladatokról - munkatársaink szívesen állnak Ügyfeleink rendelkezésére az alábbiak szerint.

Ügyfeleinkkel a kapcsolatot az online elérhető Terméktámogatási Központunkon keresztül tartjuk. A Terméktámogatási Központban Ügyfeleinket a nap 24 órájában elérhető kereshető tudásbázis várja, mely számtalan kérdésre ad azonnali választ, így rendkívül hatékonyan használható a webshophoz tartozó Felhasználói Kézikönyv kiegészítéseként. Ha a tudásbázis nem ad kielégítő választ a feltett kérdésre, akkor egyszerűen küldhet nekünk a nap 24 órájában üzenetet.

Minden elkészült Prémium webáruházhoz egy éves - bérelt webáruházak esetén a bérlés időszakára érvényes - webtárhely előfizetést és termékfrissítési szolgáltatást, illetve a webáruház csomagba tartozó keretig egy éven belül felhasználható ajándék terméktámogatás szolgáltatást biztosítunk! A termékfrissítés szolgáltatás a webáruház szoftverének biztonsági- és egyéb frissítéseit tartalmazza, míg a terméktámogatás a webáruházakkal kacsolatban felmerülő kérdések és feladatok prioritásos ügyintézését, garantált időn belüli válaszadást és feladatmegkezdést biztosítja. A termékfrissítés és terméktámogatás szolgáltatások opcionálisan igénybe vehető és meghosszabbítható szolgáltatások előfizetési díj ellenében, de igénybevételük nem kötelező. A terméktámogatást abban az esetben ajánljuk, ha a webáruház kezelésével kapcsolatos kisebb-nagyobb feladatok kapcsán gyors és szakszerű informatikai segítséget, feladatvégzést szeretne igénybe venni.

Az esetlegesen előforduló szoftverhibák javítása a terméktámogatási és/vagy termékfrissítési időszak alatt díjmentes; a programfejlesztést, vagy nagyobb átalakítást igénylő feladatokról egyeztetést követően egyedi árajánlatot adunk. A terméktámogatást kizárólag saját szervereinken elhelyezett webáruházakhoz tudjuk biztosítani.

A terméktámogatás előfizetői díjakat egyedileg a rendszeresen felmerülő feladatok mennyiségéhez, webáruházak számához igazítjuk. A részletekről, díjakról érdeklődjön elérhetőségeinken!